Dr Willy A Renandya is a language teacher educator with extensive teaching experience in Asia. He currently teaches applied linguistics courses at the National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore. His recent publication “Teacher, the tape is too fast – Extensive listening in ELT” appeared in the ELT Journal (OUP, 2011).
اهلا بكم فى هذه الصفحات التى هى منكم واليكم هذه الصفحات ما هى إلا محاولة بسيطة لوضع و جمع افكار و خبرات أساتذة اللغة العربية كلغة أجنبية في مكان واحد وربما تكون فكرة هذه المدونة نابعة من منطق : أنا انشر إذاً أنا أتعلم ، فطالما هناك نشر افكار والاطلاع عليها فهناك من يتعلم . التعليقات هنا لا تعبر إلا على رأي أصحابها. مع تحياتي:احمد الشريف other blogs www.arabicactivlearning.blogspot.com www.myarabicteacher.blogspot.com www.arabicwordsinthenews.blogspot.com www.arabiclisening.blogspot.com
Search This Blog
29/06/2012
Five Reasons Why Listening Strategy Instruction Might Not Work with Lower Proficiency Learners | ELTWorldOnline.com
Five Reasons Why Listening Strategy Instruction Might Not Work with Lower Proficiency Learners | ELTWorldOnline.com:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
OER- Master Arabic Grammar with this Comprehensive FREE Courses
Open Education Resources Online Resources: Master Arabic Grammar with Our Comprehensive Courses Are you eager to learn Arabic? Our expertl...
-
this link / study deals with linguistic feed back
-
قضايا في التربية العملية لمعلمي اللغة العربية لغير الناطقين بـها د. عبد الرحمن بن إبراهيم الفوزان 14...
-
::Skoool Libya:: Listening skills: يمكنالاستفادة من هذا البرنامج الزي يعمل بتقنية فلاش ويحتوي الموقع على دروس علمية ممكن ان تستعمل لمهارة ا...
No comments:
Post a Comment