Dr Willy A Renandya is a language teacher educator with extensive teaching experience in Asia. He currently teaches applied linguistics courses at the National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore. His recent publication “Teacher, the tape is too fast – Extensive listening in ELT” appeared in the ELT Journal (OUP, 2011).
اهلا بكم فى هذه الصفحات التى هى منكم واليكم هذه الصفحات ما هى إلا محاولة بسيطة لوضع و جمع افكار و خبرات أساتذة اللغة العربية كلغة أجنبية في مكان واحد وربما تكون فكرة هذه المدونة نابعة من منطق : أنا انشر إذاً أنا أتعلم ، فطالما هناك نشر افكار والاطلاع عليها فهناك من يتعلم . التعليقات هنا لا تعبر إلا على رأي أصحابها. مع تحياتي:احمد الشريف other blogs www.arabicactivlearning.blogspot.com www.myarabicteacher.blogspot.com www.arabicwordsinthenews.blogspot.com www.arabiclisening.blogspot.com
Search This Blog
29/06/2012
Five Reasons Why Listening Strategy Instruction Might Not Work with Lower Proficiency Learners | ELTWorldOnline.com
Five Reasons Why Listening Strategy Instruction Might Not Work with Lower Proficiency Learners | ELTWorldOnline.com:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
OERcamp.global
ATTENTION -INVITATION TO ALL OERcamp.global Share. Create. Inspire. Together for OER. All you need to know about attending OERcamp.global ...
-
this link / study deals with linguistic feed back
-
Based on the book Media Arabic by Alaa Elgibali & Nevenka Korica, ISBN 978-977-416-652-5. My PowerPoint presentation has audio licens...
-
قضايا في التربية العملية لمعلمي اللغة العربية لغير الناطقين بـها د. عبد الرحمن بن إبراهيم الفوزان 14...
No comments:
Post a Comment