http://files.campus.edublogs.org/blog.nus.edu.sg/dist/7/112/files/2012/06/Listening-strategy-instruction-or-extensive-listening_editforpdf-14tz0op.pdf
Listening strategy instruction (or extensive listening?): A response to Renandya (2012)
by Jeremy Cross
Formerly of the British Council in Japan (Japan)
Jeremy Cross primarily researches different approaches to teaching second language listening,
and he has had his work published in a range of recognized journals. He also has extensive
experience as an L2 teacher.
اهلا بكم فى هذه الصفحات التى هى منكم واليكم هذه الصفحات ما هى إلا محاولة بسيطة لوضع و جمع افكار و خبرات أساتذة اللغة العربية كلغة أجنبية في مكان واحد وربما تكون فكرة هذه المدونة نابعة من منطق : أنا انشر إذاً أنا أتعلم ، فطالما هناك نشر افكار والاطلاع عليها فهناك من يتعلم . التعليقات هنا لا تعبر إلا على رأي أصحابها. مع تحياتي:احمد الشريف other blogs www.arabicactivlearning.blogspot.com www.myarabicteacher.blogspot.com www.arabicwordsinthenews.blogspot.com www.arabiclisening.blogspot.com
Search This Blog
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
OERcamp.global
ATTENTION -INVITATION TO ALL OERcamp.global Share. Create. Inspire. Together for OER. All you need to know about attending OERcamp.global ...
-
this link / study deals with linguistic feed back
-
Based on the book Media Arabic by Alaa Elgibali & Nevenka Korica, ISBN 978-977-416-652-5. My PowerPoint presentation has audio licens...
-
قضايا في التربية العملية لمعلمي اللغة العربية لغير الناطقين بـها د. عبد الرحمن بن إبراهيم الفوزان 14...
No comments:
Post a Comment